ExtremeUa.com http://forum.extremeua.com/ |
|
проблеми безпеки в альпінізмі http://forum.extremeua.com/viewtopic.php?f=13&t=1551 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | Sure [ Пт июн 02, 2006 3:35 pm ] |
Заголовок сообщения: | проблеми безпеки в альпінізмі |
Пропоную розвинути нову ненову тему Можна окремо висвітлювати питання, пов"язані з галузями: 1.Спорядження 2.Техника 3.Тактика/стратегія |
Автор: | Sure [ Пт июн 02, 2006 3:39 pm ] |
Заголовок сообщения: | Re: проблеми безпеки в альпінізмі |
Ось , наприклад, цікава стаття про вузол Карла Прусика: http://www.russianclimb.com/russian/zak ... rusik.html |
Автор: | iRBIS [ Пт июн 02, 2006 5:35 pm ] |
Заголовок сообщения: | |
Полезно почитать раздел "Техника" пецелевского каталога, в нём много интересного по спасработам; что характерно ни на одной иллюстрации нет узла Прусика. |
Автор: | Sure [ Пн июн 05, 2006 11:18 am ] |
Заголовок сообщения: | |
Еге ж... Я десь років 7 тому вирішив зробити випробування. Маючи окрему надійну страховку стрибнув на "прусик" на мотузці. "Прусик" - новий реп шістка... класний був репік... гарний, зелененький... заплавився у моноліт... Я і до того не дуже довіряв йому, а після - вже точно був впевненим. Але скільки не говорив з народом - безрезультатно. Їх так вчили - і баста. Ще був цікавий досвід. Не раз ставалося, що нарід улітав з дюльфера, коли на мотузці не було зав"язано контрольних вузлів. навіть з майстрами траплялося. От згадати випадок у Безінгах з командою рятувальників років 5 тому. Так от років 7 тому також робив випробування. Задача стояла така: Чи можливо утриматись на мотузці під час дюльфера, якщо нема вузлів на кінцях і нема самоблокуючого девайса. Мотузка не діставала до землі 2 метра. під навантаженням, звичайно, вона розтягується. І ось з досить з безпечної висоти, з якої в гіршому випадку згрупувавшись можна вдало приземлитися на ноги, відпускаю мотузку, щоб знов її вхопити(руки в шкіряних перчатках). І що??? Балабеників!!! Мотузка тільки дзвінко ляснула і вилитіла з вісімки. Перчатку трохи потерло. І все. Тільки через терття швидкість трохи уповільнилася. Я нормально приземлився(тим більш що ноги були натреновані стрибками з вишки). А от як би за справжніх обставин - |
Автор: | Pasha [ Вт июн 06, 2006 7:29 am ] |
Заголовок сообщения: | |
Вот прочитал сутра, мурашки по коже |
Автор: | iRBIS [ Вт июн 06, 2006 8:28 am ] |
Заголовок сообщения: | |
Sure писал(а): Еге ж...
Я десь років 7 тому вирішив зробити випробування. Маючи окрему надійну страховку стрибнув на "прусик" на мотузці. "Прусик" - новий реп шістка... класний був репік... гарний, зелененький... заплавився у моноліт... Хорошо что не порвался; если поднимаешься по перилам с прусиком он должен быть где то на уровне головы, а неболтатся в ногах; тогда при срыве не будет силього рывка на прусик. |
Автор: | Гость [ Вт июн 06, 2006 9:08 am ] |
Заголовок сообщения: | |
Коли був молодим і дурним читав http://www.kuban.ru/tourism/clubs/edelweis/ http://www.geocities.com/kazanalp/tech.html |
Автор: | Олена (Львів) [ Чт июн 08, 2006 11:44 am ] |
Заголовок сообщения: | Жах! |
Ось побачила на лижному форумі про дитячу організацію. Жах! Цей тренер кинув маленьких дітей на вершині Ельбруса! Без дорослих і вони самі спускалися по одному... http://www.skier.com.ua/vasbin/vfor.cgi ... 86&sorted= Про цю контору у першому повідомленні та трошки нижче розповідь дівчини, яка на Ельбрус ходила... |
Автор: | Sure [ Чт май 24, 2007 3:22 pm ] |
Заголовок сообщения: | Re: Жах! |
Всім привіт! Ось надибав цікаве посилання. http://www.risk.ru/users/gaugin/753/ Багато хто зараз полюбляє "дінему", а стаття змушує уважніше розглянути питання. Вважаю, що наврядчі петля порвалася під звичайним навантаженням. Скоріше за все в навантаженому стані був удар камінцем, або петля десь сприснула по гострому... Як воно було насправді - ніхто не довідається, а от багатьом буде корисним нагадати собі елементарні правила влаштування станцій, точок і користування стрічковими петлями! |
Автор: | Sure [ Вт дек 18, 2007 3:16 pm ] |
Заголовок сообщения: | |
В розвиток теми - тестування термосів від Ріск.ру(автор homohomeni): http://www.risk.ru/users/homohomeni/2559/ |
Автор: | Sure [ Вт дек 18, 2007 3:47 pm ] |
Заголовок сообщения: | |
Ще нова шняга, а можливо і "баян" для когось... "Применение узла «автоблок» для самостраховки при спуске по веревке в альпинизме" від ріск.ру: http://www.risk.ru/users/fedor/2385/ |
Автор: | Sure [ Ср июн 18, 2008 1:38 pm ] |
Заголовок сообщения: | Re: проблеми безпеки в альпінізмі |
це не про альпінізм... але корисно почитати... шкода, що пізно побачів... http://www.tkg.org.ua/node/8369 |
Автор: | wlascha [ Пн май 04, 2009 11:29 am ] |
Заголовок сообщения: | Re: проблеми безпеки в альпінізмі |
СТАНЦИИ СТРАХОВКИ. Как вам известно, за последнее время, мнение Немецкого альпклуба в отношении построения станций изменилось. Вместо компенсационного треугольника (фото 1) (фото 1) рекомендуют переходить к жесткому закреплению веревки (блокирующей петли) в точках (фото 2). (фото 2) Обьясняют это тем, что: 1. Боковые стороны треугольника работают неравномерно и нагрузка на на них идет разная 2. В случае вырыва одной из точек треугольника возникает динамический рывок на оставшуюся точку, что может привести к полному разрушению станции. В новом варианте, в момент срыва, у нас произойдут два последовательных статических рывка. Правда, только на 1 точку. Конечно, можно завязать узел (фото 3), но неравномерная нагрузка на стороны треугольника останеться прежней. Мы уберем только динамический рывок на оставшуюся точку. (фото 3) Если вы встегиваете страховочный карабин в петлю (на фото 4 красный кружечек), а не в карабин крюка (третий рисунок слева на фото 2 или 4), (фото 4) то рекомендуют вязать там двойной булинь (фото 5) вместо обычного проводничка. (фото 5) В целом общий вид такой (фото 6) (фото 6) Если возникнут вопросы - пишите прямо тут. Успешных вам всем восхождений! |
Автор: | Dmytro [ Пн май 04, 2009 2:31 pm ] |
Заголовок сообщения: | Re: проблеми безпеки в альпінізмі |
интересный материал. Влаша, а че ты на океане не повесишь? Там народу тоже пригодится... |
Автор: | wlascha [ Пн май 04, 2009 3:35 pm ] |
Заголовок сообщения: | Re: проблеми безпеки в альпінізмі |
Dmytro писал(а): интересный материал. Влаша, а че ты на океане не повесишь? Там народу тоже пригодится... 21-24 мая будет семинар по этому поводу во Франкенюре. С наглядными пособиями. |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |