ExtremeUa.com

Форум Украинского Скалолазного портала
Текущее время: Пн апр 29, 2024 1:50 am

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Ответить
Имя пользователя:
Заголовок:
Текст сообщения:
Введите текст вашего сообщения. Длина сообщения в символах не более: 60000

Смайлики
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :hb: :wik: :hb2: :hb3: :drink: :fly: :girl:
Еще смайлики…
Размер шрифта:
Цвет шрифта
Настройки:
BBCode ВКЛЮЧЕН
[img] ВКЛЮЧЕН
[flash] ВЫКЛЮЧЕН
[url] ВКЛЮЧЕН
Смайлики ВКЛЮЧЕНЫ
Отключить в этом сообщении BBCode
Отключить в этом сообщении смайлики
Не преобразовывать адреса URL в ссылки
Подтверждение отправки
Для предотвращения автоматического размещения сообщений, на этой конференции необходимо ввести код подтверждения. Код отображён на картинке ниже. Если из-за плохого зрения или по другим причинам вы не можете прочесть код на картинке, свяжитесь с администратором
$user->lang[CAN_YOU_READ_THIS]
Код подтверждения:
Наберите код как есть. Все знаки регистрозависимы, не должно быть нулей, букв О или о.
   

Обзор темы - Едем на Кавказ. Вопросы к бывалым :)
Автор Сообщение
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Max писал(а):
Вопрос в тему, помимо восхождения на вершину Эльбрус планируется небольшая прогулка по его окресностям, поведайте пожалуйста ситуацию с перевалами (доступно ли для прохождения), и какова ситуация в погранзоне?


А фиг его знает, какая там ситуация - когда вернемся - расскажем :)
Сообщение Добавлено: Пт июл 13, 2007 1:35 pm
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Вопрос в тему, помимо восхождения на вершину Эльбрус планируется небольшая прогулка по его окресностям, поведайте пожалуйста ситуацию с перевалами (доступно ли для прохождения), и какова ситуация в погранзоне?
Сообщение Добавлено: Пт июл 06, 2007 4:01 pm
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
iRBIS писал(а):
Да, у Julbo есть альпинистские модели со стёклами cat4, главное чтобы они на морду сели (не оставались щели). Мне, например, ни одни джулбовские очки не подходят :(


На мордочке сидят суперово! Специально перебирал все модели, пока не нашел удобную. Но, поговорив с людьми, склоняюсь к тому, что маску тоже прийдется купить....
Сообщение Добавлено: Пн июн 25, 2007 11:36 am
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Вова-Сёма писал(а):
если есть нормальные очки ДЖУЛЬБЫ (стёкла - четверка). Мы ж в непогоду вряд ли куда-то будем ломиться... :roll:

Да, у Julbo есть альпинистские модели со стёклами cat4, главное чтобы они на морду сели (не оставались щели). Мне, например, ни одни джулбовские очки не подходят :(
Сообщение Добавлено: Вс июн 24, 2007 8:09 am
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Шура, скажи - на сколько необходимо брать с собой маску (типа лыжной), если есть нормальные очки ДЖУЛЬБЫ (стёкла - четверка). Мы ж в непогоду вряд ли куда-то будем ломиться... :roll:
Сообщение Добавлено: Чт июн 21, 2007 8:50 am
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Та прОшу! завжди звертайтеся :D
Тоді - ок. Серьога - досвідчена, адекватна людина. До того ж свої, українці :roll:
З вас фотки та цікавий звіт. Просто перші експірієнси найсоковитіші :lol:
Сообщение Добавлено: Чт июн 14, 2007 8:46 am
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Шура дуже дякую, цікава і корисна інформація.
ми їдемо з дуже кваліфікованними альпіністами, Сергій Ковальов і Ко, тоб-то Федерація Донецької обл., тому я не переймаюся аклімухою, думаю що там все буде організовано на вищому рівні. Нас просто включать у вітділення новачків і обіцяють провести "курс молодого бійця". Але оськільки організатори далеко і заклопотані :) маємо щасливу нагоду консультуватися на нашому форумі
Сообщение Добавлено: Ср июн 13, 2007 7:53 pm
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Пила... це в загальному розумінні. Для кожної гори і кожного маршруту, кожної пори року - свої нюанси.
Шкода, що не знаю, з ким ви їдете :(
Почув би раніше - домовився б зі своїми севастопольцями. Вадімич би все зробив. В їхніх планах виїзд з базуванням в Адил-суу база Шхельда (Едельвейс) - у Магомета. Звідти - виходи на ВЦСПС та Зельонку. З них - сходження для новачків, значків, розрядників. Після - частина розрядників переходить в Уллу-тау, частина на Ельбрус. Хто як схоче. Плюси - відсутність піонерінга та дуже невеликі витрати. Всі досягнення фіксуються в книжку і зараховуються на розряд, як ті що відбулися під час альзаходу.
Щодо пили... Вважаю найліпшим до Ельбрусу залізти на ВЦСПС(3700-3900) і там пожити, походити звідти Курмичі, Акдирчі - там цікаві одиничкі та двійки, потім - перейти на Зельонку і звідти зайти на сідло льодовика Гумачі. Там пожити, походити. (для Зельонки потрібні перепустки в прикордонну зону).
Після ВЦСПС і ходіння на 4К вже буде якась клімуха і цікаво до того ж(з Андирчі можна подивитися на с.Ельбрус з висоти 2000м:))
Потім можна в Азау, на канатку. Тільки останню чергу ліпше йти, а не їхати. І стати над П11, в скелях. А потім - дупу не рвати. В наступний день мо сходити до Пастухів і назад. В позанаступний - до косої. Там побачите, як себе відчуваєте на 5К і на льодовому полі. А потім вже можна йти на вершину. Якщо все буде салідол - то можна і Хрест збігати...
Гуд Лак!
Сообщение Добавлено: Ср июн 13, 2007 5:28 pm
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Так от. За класної погоди можна зайти в звичайних альпіністських окулярах (джюлбо, ювекс) зі шторками. Головне, щоб була "пурговка" (віндблочна чи віндстоперна бабайка), бо не кожен капюшон може ергономічно затягнутися. Бери "телескопи" - ДУЖЕ полегшують життя. Але це не виключає необхідності нормального кайла. Вгору можеш забігти і на телескопах, якщо льод буде в нормальному стані і кошаки якщо нормальні, гострі. А от вниз... стовідсотково будеш втомлений. Кошаки так і намагаються зачепитися за бахіли чи штани. Такщо на небезпечних ділянках раджу йти з кайлом на перевіс. Дехто вважає, що може зарубитися палкою... З власного досвіду скажу - дуже важко, особливо, якщо набрав швидкість. Палки вириває майже з руками. В 88-му я так і пролетів десь 800 метрів і мене, можливо, тому й викинуло з кулуару, щоб міг поділитися цим експірієнсом...
:roll:
Кошаки обовязково. До виходу на льод треба переконатися, що тримаються на ногах добре. Бачив, як люди падають через злетівщі кошки. Термос з гарячим незавадить. Я б радив каркаде з медом :roll:
Пухівка на Єльбрусі - залік. В ній, доки клімаєшся, класно гуляти - не мерзнеш. На вершину можна брати на всяк випадок (а випадки бувають різні). Коли повертаєшся - класно одягнути, бо внутрішнього тепла не вистачає щоб швидко зігрітися в поларі. Я в літку не брав - так при сходженні було стерпно лише в русі. Тільки-но став - і дубак (вище 5К). Іншими словами вижити можна, але з пухівкою приємніше :lol: .
Т вночі падає іноді до -20С. Це влітку. Майте на увазі.
Сообщение Добавлено: Ср июн 13, 2007 4:58 pm
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Вова-Сёма писал(а):
kelyn. писал(а):
http://www.tkg.org.ua/node/1977
"Предупреждение и лечение опасных проявлений высотной гипоксии" Олег Янчевський


СИЛЬНАЯ СТАТЬЯ... СПАСИБО!

А вже ж! фігні не пораджу! :lol:
(Льоша, дякую за посилання, бо я щось не знайшов та і поспішав)
Щодо маски, то радив би взяти і звичайні альпіністські. А маска потрібна лише на Ельбрусі. І то, залежно від погоди.
Зараз не вільний. Вийду на звязок пізніше
Сообщение Добавлено: Ср июн 13, 2007 8:19 am
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
kelyn. писал(а):
http://www.tkg.org.ua/node/1977
"Предупреждение и лечение опасных проявлений высотной гипоксии" Олег Янчевський


СИЛЬНАЯ СТАТЬЯ... СПАСИБО!
Сообщение Добавлено: Ср июн 13, 2007 8:08 am
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Цитата:
Вона може ще бути у Глобусів.

http://www.tkg.org.ua/node/1977
"Предупреждение и лечение опасных проявлений высотной гипоксии" Олег Янчевський
Сообщение Добавлено: Ср июн 13, 2007 12:56 am
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Дякую!

список хороший!!!

ВОПРОС ПО ОЧКАМ
у меня есть горнолыжная маска BRIKO,
на коробке написано BLACK 03W
а на самих очках Thrama PLUS ANTIFOG CE .03
достаточно ли такой маски или еще нужны и очки???

какие бы вы посоветовали?


НАСКОЛЬКО НА ЭЛЬБРУСЕ ЛЕТОМ НУЖНА ПУХОВКА???
или пара поларов + софтшел + мембранка пойдеть?
Сообщение Добавлено: Вт июн 12, 2007 6:57 pm
  Заголовок сообщения:   Ответить с цитатой
Паша, кстати, Серега Недосеков на сайте ВЕРТИКАЛИ в свое время очень толковый список необходимых на Кавказе вещей выкладывал:
http://vertical.kiev.ua/index.php?optio ... &Itemid=34
Сообщение Добавлено: Вт июн 12, 2007 6:16 pm
  Заголовок сообщения:  Re: Едем на Кавказ. Вопросы к бывалым :)  Ответить с цитатой
Sure писал(а):
...Набирати, скидати і так далі, за класичною "пилою"


Шура, а по-подробнее? Что это за зверь - классическая пила? То ,что надо набирать и сбрасывать высоту - это все знают, а в чем КЛАССИКА-то заключается?
Сообщение Добавлено: Вт июн 12, 2007 6:07 pm

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 43

Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB